2016. augusztus 10., szerda

12. rész - Egy sokkal jobb nyaralás

Az utat mindenki végig aludta és egymáshoz se szóltunk. A fejemet Ellie vállára döntöttem és éjjel érkeztünk meg. Kómásan sétáltunk egészen a hatalmas hotelig. Két hatalmas lakosztályt vettünk ki a legfelső emeleten.
-   Itt lakik majd a Campbell család, ott pedig a 1D, Ellie, Oli és Stan. - magyarázta Anya először az egyes, majd a kettes ajtóra mutatva.
-   Én ott leszek! - mutattam a kettesre, miközben átöleltem Ellie-t.
-   Nem kislányom, te velünk leszel. - mondta Anya mérgesen.
Én morogva nyitottam be a szobába, bevonszoltam a bőröndömet, majd a nappaliból nyíló leghátsó ajtón léptem be, becsuktam azt és kinyitottam a bőröndömet. Bementem a fürdőbe zuhanyozni, majd mikor készen lettem, csöndben akartam kilopózni a szobából, mikor hirtelen valaki elkapta a karom.
-   Johnny, nem árulhatsz be! - kértem mosolyogva.
-   Jó, menj! - engedett el, mire kiszaladtam és halkan becsuktam az ajtót.
Gyorsan szaladtam át a folyóson és bekopogtam a bulisabbnak tűnő ajtón.
-   Rosalia! - nyitotta ki vigyorogva Liam.
-   Én ott leszek, ahol lenni akarok! - vágtam rá karba tett kézzel vigyorogva.
-   Rose! - sikította Ellie, majd odarohant az ajtóba és megölelt.
-   Ellie, szeretlek, de fáj! - motyogtam, mire elengedett.
-   Bocs, mindig elfelejtem a hülyeségedet. - lépett el mosolyogva.
-   Tudom. - kuncogtam.
-   És velem alszol, vagy ma... - mondta volna, de közbe vágtam.
-   Veled alszom. - vágtam rá, miközben befogtam a száját, mire felnevetett. - De még nem alszom!
-   Jó, én sem. - vigyorodott el. - Gyere! - húzott magával, majd lehuppant a kanapéra, mire mellé ültem.
Aha... kb. öt perc múlva elaludtunk mindketten.

* Louis szemszöge *
Másnap reggel a reggelihez készülődtünk, már Ellie is készen volt, amikor hirtelen ijedten nézett körbe. 
-   Rose hol van? - kérdezte ijedten. 
-   Rose itt. - kiabált a folyosóról. 
-   Oké, megnyugodtam. - sóhajtott nagyot, mire elmosolyodtam. 
Kivonultunk, majd megpillantottuk ahogy Rosaly félig alszik a falnak dőlve. 
-   Hogy aludtál húgi? - kérdezte tőle röhögve Johnny. - Nem kellett volna kiszökni. 
-   Johnny, kuss! - morgott halkan. - Egész éjjel fájt mindenem és alig aludtam. 
-   Mert? - kérdezte tőle Dani aki éppen akkor lépett ki. 
-   Mert hülye voltam és verekedtem. - mondta morogva. 
-   Akkor magadnak köszönheted. - mondta Danielle. 
Így nem igen fogja megszeretni Rosaly. 
-   Kapd be. - vágta rá mérgesen. 
Sajnáltam Rosaly-t, de egész reggel nem lehetett hozzá szólni, majd reggeli alatt, amíg mi mind lementünk a partra, ő még aludt egyet, majd dél körül láttam meg. 
Nagy mosollyal közeledett felénk. Most a fürdőruhájának felsője fehér volt és volt rajta egy bajusz, de a bugyija maradt ugyanaz, ami a múltkor. 
-   Louis, jössz? - biccentett a víz felé Liam. 
-   Aha. - bólintottam, majd levettem a pólómat és elindultam vele. 
-   Várjatok meg! - kiabálta Rosaly, mire megálltunk. 
-   Te is mész? - kérdezte tőle Ellie mosolyogva. 
-   Aha, gyere! - vigyorgott a barátnőjére. 
-   Oké. - pattant fel Ellie nagy mosollyal, majd levette a napszemüvegét és megfogta Rosalia kezét. 
-   Milyen jó formában vagy! - csodálkozott Harry Rose-t nézve. 
-   Az alvás jót tesz. - rántott vállat mosolyogva. 
-   Megyek veletek. - pattant fel Harry is. 
-   Az mi? - mutatott a tetkójára meglepetten Niall, mire elvigyorodott. 
-   Csináltattam. - rántott vállat vigyorogva. 
-   Milyen kis vidám vagy! - állt fel Niall is, majd hirtelen biccentett Harry-nek és Niall Rosaly-t, Harry pedig Ellie-t kapta a hátára és elsuhantak mellettünk, ahogy berohantak a vízbe. 
Hangosan nevettek mind a négyen, ami engem is megmosolyogtatott, ahogy Liam-et is. 
-   Induljunk. - mondta Liam vigyorogva, majd rohanni kezdett, mire utána rohantam. 
Mikor beértünk a többiekhez, éppen akkor Rosaly és Ellie röhögtek ketten valamin. Vigyorogva mentem oda Rose-hoz, mire Ellie súgott neki valamit, majd elszaladt, mire Rosaly elnevette magát és bemutatott Ellie-nek, aki röhögve kacsintott és elrohant a fiúkhoz. 
-   Lám, lám, Tomlinson! - vigyorgott karba tett kézzel.
Mosolyogva még egy kicsit közelebb hozzá.
-   Lám, lám, a legjobb Campbell! - vigyorogtam rá és őt utánoztam.
Vigyora egy pillanat alatt lett huncut és lefröcskölt, majd szaladni kezdett, de a vízben nem volt túl gyors, így sikerült hátulról lefröcskölnöm, mire sikított és megállt. Visszafordult hozzám, majd fröcskölni kezdett. Beszálltam a csatába és fröcskölni kezdtem, miközben megindultam felé. Rögtön tudta, hogy bele akarom dobni, mire rohanni kezdett, de gyorsabb voltam, az ölembe kaptam és vigyorogva rá kacsintottam.
-  Ne légy olyan magabiztos Kicsi. - vigyorogtam rá.
-  Kegyelmezz! - kérte és a nyakamba kapaszkodott, mosolyogva. - Puszi?
-  Talán. - rántottam vállat vigyorogva, mire egy puszit nyomott az arcomra, de gonosz vigyorral dobtam el.
Rögtön elrohantam, tudtam, hogy mérges lesz. Mikor felpattant, szexin hátra dobta a haját, ami miatt megnyaltam az ajkam, de mérgesen nézett rám, majd bemutatott nekem. Röhögve dobtam neki egy puszit mire nevetve indult meg kifelé. Mi még játszottunk a vízben, majd mi is kimentünk és mindenki napozni kezdett, de Rosaly még mindig nem ért vissza.

* Rosalia szemszöge *
Vettem egy hatalmas vízipisztolyt, majd ki is bontottam és kidobtam a kukába a csomagolást. Megtöltöttem vízzel a mosdóban, majd kilopóztam vele. Az étterembe igyekeztem, ahol mindenki furán nézett a fürdő ruhás, tanga papucsos csajra hatalmas pisztollyal, de az egyik elég helyes pincér sráchoz siettem. 
-   Szia! - köszöntem kedves mosollyal. 
-   Szia! - villantotta meg ragyogó mosolyát, amitől elolvadtam volna, ha nem lenne egy nála sokkal helyesebb srác, akibe szerelmes vagyok. 
Viszont jó lenne húzni vele egy kicsit Lou agyát. 
-   Jeget szeretnék. - mosolyogtam rá. - Egy vödörnyi jeget. 
-   Minek az neked szépségem? - kérdezte értetlenül, de mosolyogva. 
Mi a jó ég?! Nem vagyok a TE szépséged! SENKINEK nem vagyok a szépsége, szépség sem vagyok! Jó, maximum LOUIS szépsége vagyok. 
-   Egy barátnőmet szeretném meglepni. - vigyorogtam rá. 
-   Oké, egy feltétellel és akkor a szálloda ajándéka. - mosolygott. 
-   Mi lenne az? - kérdeztem. 
-   Adsz egy puszit és megmondhatom a többi pincérnek, hogy levettelek a lábadról. - mondta vigyorogva. 
-   Jó, de csak az arcodra. - mondtam. 
-   Oké. - bólintott, mire elmosolyodtam és egy puszit adtam az arcára. 
Bevitt a konyhára, majd adott egy vödör jeget. 
Azt cipelve és a pisztollyal az oldalamon osontam a családom felé. Mindenki aludt és közben napozott. Pontosan tudtam, hogy mennyire felhevült a testük a napon, ráadásul aludtak is, szóval nem lesz egy kellemes ébresztés. Vigyorogva léptem Louis mögé, majd meglestem, hogy tényleg alszik-e, így meglóbáltam a kezem az arca előtt, de nem reagált, el sem mosolyodott, pedig ha ébren lett volna, akkor biztosan vigyorgott volna, mert róla tudom, hogy nem bírná ki. Elvigyorodtam, majd mellé léptem és hirtelen a hátára borítottam a jeget, majd elrohantam. 
-   Rose! - üvöltött rám mérgesen és közben felpattant, de félig nevetett. 
Szaladtam, majd megálltam és lőni kezdtem a pisztollyal, nevetve. 
-   Jó reggelt! - nevettem, majd szaladtam tovább és közben hátra felé lőttem. 
-   Rosalia, ez rohadtul nem vicces! - mondta, de félig nevetett és rohant utánam. 
Hirtelen megállított egy napernyő, ami majdnem rám dőlt, így Louis hátulról elkapott és magához szorított, mire éreztem a jéghideg vizet a hátamon, így hirtelen el akartam húzódni, de ahhoz, hogy a hátammal elhúzódjak, a fenekemet Louis-hoz kellett préselnem. 
-   Engedj el! - mondtam nevetve. 
-   Csak mert a popsikád hozzám nyomódik? - kérdezte vigyorogva, mire elnevettem magam. 
-   Olyan idegesítő vagy. - nevettem.
-   Honnan szerezted a jeget? - kérdezte vigyorogva, miközben el akarta venni a pisztolyt, de elhajítottam, mert különben elérte volna könnyedén. 
Hirtelen elengedett, de közben kissé megemelve a háta mögé ültetett gyorsan a homokba, így előnyt szerezve. Felpattantam és a pisztolyért indultam volna, de addigra már Louis kezében volt, így inkább a másik irányba kezdtem rohanni, egyenesen a társainkhoz. Oli volt a legközelebb, így gyorsan átugrottam a napágyán és leguggoltam mellé. 
-   Védj meg kérdőjel barátom! - kértem ijedten, de félig nevettem. 
-   Miért tenném? - kérdezte vigyorogva. 
-   Francba! - morogtam, majd Stan-re néztem, aki röhögve megrázta a fejét. 
Rögtön tudtam, hogy Hazza lesz a megfelelő, így mellé pattantam. 
-   Gyere! - nevetett felállva és szorosan magához ölelt, háttal Louis-nak. 
-   Köszi. - motyogtam a mellkasába nevetve. 
-   Olyan rossz vagy! - nevetett. 
Hirtelen éreztem, ahogy Louis a fenekemre lőtte a vizet, mire sikítottam. 
-   Louis! - sikítottam nevetve Harry mellkasába. 
Nem hatotta meg, fröcskölt tovább. 
-   Rohadék vagy! - kiabáltam nevetve. 
-   Kifogyott! - súgta a fülembe Harry, mire hirtelen megfordultam és megindultam Louis felé, de rögtön arcon fröcskölt, 
-   Harry, utállak! - nevettem és próbáltam eltakarni az arcom. 
-   Háború! - kiabált Ellie nevetve, majd megfogta a maradék jeget, belesöpörte és a felét kivettem, Louis-ra dobtam a másikat, pedig Harry-re öntötte. 
-  Ellie, minden elfogyott! - nevettem. 
-  Nem, gyere! - kiabálta és rohanni kezdett, mire rohantam és hallottam, ahogy a fiúk utánunk rohannak, 
Ellie hirtelen irányt váltott és a másik irányba kezdett rohanni. Egy stégre értünk, mire megtorpantunk. Louis és Harry már nagyon közel voltak. 
-  Hova megyünk? - kérdezte kiabálva Ellie. 
-  Nagy levegő! - nevettem, majd belöktem és utána ugrottam. 
-  Egyszer úgy is ki kell jönnötök! - vigyorgott Louis és leült. 
-  Majd valahol máshol. - mondta Ellie vigyorogva. 
-  De nem bánthattok! - mondtam karba tett kézzel. - Lányok vagyunk és fiatalabbak! - érveltem vigyorogva. 
-  Nem fog fájni annyira. - kacsintott perverzen Louis és közben vigyorgott. 
-  Haha. - forgattam a szemem. 
Ellie hátulról belém kapaszkodott, majd a fülemhez hajolt. 
-  Megmondtam. - súgta, majd egy puszit nyomott az arcomra és röhögve kezdett elúszni a közelemből. 
-  Utállak Ellie! - nevettem, majd utána úsztam. 
Két csobbanást hallottam, majd hátra fordultam és ijedten kezdtem úszni utána. 
-  Siess! - kiabáltam nevetve. 
-  Késő! - mondta Louis és hátulról magához rántott. 
Kuncogva döntöttem hátra a fejem, így fel tudtam nézni a szemébe. 
-  Mondhatok egy titkot? - suttogott mosolyogva, mire bólintottam. 
-  Persze. - mosolyogtam. 
-  Attól féltem, hogy Danielle-t fogom benned látni, de ez nincs így. - rázta meg a fejét. - Egészen más vagy és imádom amikor nevetsz és rosszalkodsz. - nyomott puszit a fejemre mosolyogva. 
-  Szeretlek. - súgtam, mire egy puszit nyomott a fülem mögé. 
-  Ne már. - kuncogtam. - Anyáék látják. 
-  Azt hittem, nem érdekel mit gondolnak rólad, - vigyorgott. 
-  Nem, de téged szeretnek! - mondtam mosolyogva. 
-  Addig szeretni fognak, amíg nem hallják, ahogy a kisebbik lányuk a nevemet nyögi. - súgta a fülembe perverzen, mire szégyenlősen kuncogtam. 
-  Louis, nem járunk. - kuncogtam. 
-  Úgy is megszerezlek. - puszilta meg az arcom mosolyogva. 
-  Menjünk! - biccentettem Ellie és Harry felé, akik már a parton nevettek valamin. 
-  Minek? Ők nem szeretik egymást, mi viszont igen! - fordított meg a karjaiban, hogy szembe legyek vele. - Ki kell használnom a perceket, amiket veled tölthetek, így is kockázatos. - mosolygott. 
-  Pontosan ezért izgalmas! - karolta át a nyakam, majd a homlokát mosolyogva az enyémnek döntötte. - Tudod lehet, hogy szemét dolog, de örömmel tölt el, hogy a nővérem égető szemekkel néz minket, amikor szórakozunk. - kuncogtam, mire elnevette magát. 
-  És az tőlem még rosszabb, hogy engem is! - nevetett, mire elnevettem magam. 
-  Imádom amikor rossz fiú vagy! - nevettem, majd hirtelen eltoltam magam Louis-tól és a part felé úsztam, amíg le nem ért a lábam, mert ott már csak sétáltam, amíg meg nem láttam, hogy rohan utánam, mire szaladni kezdtem. Pont a napágyakhoz értem, amikor Louis utolért volna, de megbotlott a táskámban és hirtelen rám esett a napágyra, mire felnevettem, ahogy a 1D, Oli, Stan, Ellie és Johnny is. Danielle és Anya csak fapofával ültek minket nézve, míg Apa elmosolyodott. 
-  Georganne, ne légy már ilyen! - szólt rá Apa és elnevette magát. - Baleset volt! 
-  De ha nem lennének olyanok mint két óvodás, nem történt volna meg. - mondta Anya, mire Louis próbálta visszatartani a nevetését, de ahogy néztem az arcát, én nem bírtam és felnevettem, mire Ő is, majd le akart szállni rólam, de beesett két napágy köré a homokba, mire a röhögős csapat még inkább nevetett. 
-  Jól vagy? - nevettem Louis-ra lepillantva rá. 
-  Nem Rosalia, akkorát estem, hogy betört a fejem. - forgatta a szemét mosolyogva. 
-  És mit gondolsz, segített az agyadon? - vigyorogtam, majd rá nyújtottam a nyelvem, mire rám nyújtotta a nyelvét, én pedig nevettem. 
-  Rose, jössz? - kérdezte Harry. 
-  Hova? - néztem fel rá. 
-  Fel. - biccentett a hotel felé. 
-  Miért? - kérdeztem. 
-  Készülődni, zuhanyozni, ilyenek. - magyarázta Louis a földről. 
-  Megyek. - mondtam és mivel Louis kisebb volt jelenleg mint én lenyúltam és összeborzoltam, majd felpattantam és megkerülve őt, megindultam felfelé. 
-  Én is, várj! - rohant utánam Ellie, mire nevetve megálltam, hátra fordultam, majd megvártam míg mellém ér és átöleltem a nyakát nevetve. - Most fog megdugni. - súgta kuncogva. - Menjetek együtt zuhanyozni, ígérem hogy rajtam kívül senki nem fog hallgatózni! 
-  Hagyjál már! - nevettem. 
-  Jó, akkor ne hidd el. - legyintett, majd egy puszit nyomott az arcomra. 
Hirtelen valaki rácsapott a fenekemre, majd elsuhant mellettem. Rögtön kivettem belőle, hogy Louis volt. Nevetve nyomtam puszit Ellie arcára, majd rohantam Louis után. A liftnél értem utol. Rácsaptam a fenekére, majd ahogy megfordult, kezeimmel átkaroltam a nyakát. 
-  Ma már eleget húztad az agyam, kérek egy csókot. - nézett le rám mosolyogva, majd ajkamra pillantott. 
-  Nem. - vágtam rá vigyorogva. - Nem járunk. 
-  Leszarom Rosaly. - nyafogott, miközben utol ért minket a kettes szobás hadsereg. 
-  Miért nyekeregsz? - nézett Louis-ra Oli nevetve. 
-  Miatta! - bökött felém a fejével. 
-  Sajnálom, de ha rajtam múlik, fogsz is! - vágtam rá vigyorogva, majd beléptem a liftbe. 
Mindenki bejött, de Louis csak mérgesen nézett rám, karba tett kézzel és nem mozdult. A lift csukódott volna, de megnyomtam a nyitó gombot, majd megfogtam Louis egyik kezét és behúztam a liftbe. 
-  Haragszom rád. - nézett rám karba tett kézzel. 
-  Én is haragudtam rád sokáig. - mondtam karba tett kézzel, de elmosolyodtam. 
-  Jó, de már mondtam, hogy szeretlek és most komolyan téged szeretlek, de makacs vagy! - nézett rám mérgesen, mire csak kuncogva néztem végig rajta. 
-  Azt hiszem tetszik, ha mérges vagy! - kuncogtam. 
-  Nagyon örülök, hogy így van! - morgott, majd mikor felértünk, ő volt az első, aki kipattant a liftből. 
-  Megjött neki? - nevetett Stan. 
-  Úgy látszik. - röhögött Niall. - Valaki adjon kölcsön neki tampont. 
-  Neked tuti van fölösleges. - vigyorgott rá Ellie, majd kiszállt ő is, én pedig követtem. 
Beléptem a szobájukba, majd kuncogva néztem Louis után, aki éppen morcosan becsapta a szobájának az ajtaját. 
-  Mi a terv? - nézett rám kérdőn Liam mosolyogva. 
-  Megvárom míg lenyugszik a hülye feje. - rántottam vállat vigyorogva. 
Megvártam, míg Louis elment zuhanyozni, majd halkan beosontam a szobájába. Nekem is le kellett zuhanyoznom, így Lou táskájában kezdtem kutakodni. Találtam egy kupacot, amin egy cetli volt. 
"Ez csak neked Rosaly! :D" 
Elmosolyodtam, majd kivettem. Egy törölköző volt, egy csíkos póló a régiek közül és egy Superman-es alsó. Kuncogva fogtam meg a kupacot, majd vártam, hogy kijöjjön. 
-  Bú! - mondtam amikor kijött, mire felüvöltött, én pedig felnevettem. 
-  Rosaly, nem vagy normális! - kapott a szívéhez nevetve. 
-  Köszi. - mutattam fel a kupacot, mire elnevette magát, majd csücsörített. 
Én nevetve tértem ki előle és ahogy elhaladtam mellette, hogy a fürdőbe menjek, egy puszit nyomtam az arcára, majd kulcsra zártam a fürdő ajtaját. 
Gyorsan lezuhanyoztam, majd fel akartam venni a ruhákat, amiket adott, de amikor fel akartam venni az alsóját, megláttam, hogy a fenekén egy hatalmas lyuk van és bele volt csomagolva egy bugyi, ami fekete volt és egy fekete nyuszifarkinca volt rajta. 
-   Louis William Tomlinson! - kiabáltam, mire csak a nevetését hallottam kintről. - Én lenyomom a torkodon ezt a nyulat! - mondtam, mire még hangosabban nevetett. - Nem vicces! 
-   Vagy felveszed, vagy ott maradsz! - mondta nevetve. 
-   Ha egyszer kimegyek innen, ezzel a szarral foglak megfojtani! - kiabáltam, mire még hangosabban nevetett. 
Morogva vettem fel Louis pólóját, majd megnéztem meddig ér. Veszélyes, de azt a nyúlseggdarabot nem veszem fel az biztos, szóval kitotyogtam Louis pólójában és semmi más nem volt rajtam. 
-   Gonosz nyomorék vagy! - mondtam, majd hozzá vágtam a bugyit, amit nekem szánt. 
Nagyra nyílt szemekkel fogta meg. 
-   Mi van rajtad, a lyukas alsóm? - nézett rám nagy szemekkel, miután felpattant a fekvő helyzetből és az is hozzávágtam. 
Láttam rajta, hogy meglepődött, de elvigyorodott, felállt és megindult hozzám. 
-   Ne gyere ide, csak mondd el, hogy hol vannak az alsóid. - néztem rá mosolyogva. 
-   Ott a legfelső polcon! - mutatott rá. 
Rögtön rájöttem, hogy csak azt szeretné, hogy nyújtózkodjak és akkor megleshesse a seggem. 
-   Vicces fiú vagy. - forgattam a szemem karba tett kézzel, miközben odajött hozzám. 
-   Hadd simogassam meg a popsid. - mosolygott rám és kezeivel mellettem a mögöttünk lévő szekrénynek támaszkodott. - Ígérem, hogy semmi rosszat nem csinálok, csak megsimogatom. - vigyorgott. - Vagy csókolj meg! - vigyorgott. - És utána adok alsót. Sőt, azt is kiválaszthatod, hogy melyiket vegyem fel. 
-   Felveszed azt a bugyit? - böktem az ágyra vigyorogva. 
-   Azt nem. - vágta rá nevetve, mire kuncogva tettem a kezem a csupasz mellkasára. 
-   Miért? - kérdeztem huncutan kuncogva. 
-   Mert nem férek bele. - vágta rá, majd elvigyorodott. - Tudod, túl nagy. - pillantott le, majd kacsintott, mire elnevettem magam. 
-   És ha ráragasztom az egyik alsódra azt a nyúlseggdarabot? - kérdeztem vigyorogva. 
-   Esetleg. - sóhajtott, mire elnevettem magam. 
-   Végigvonulsz benne mindenki előtt? - vigyorogtam. 
-   Rosaly, messzire mész! - nézett rám kissé mérgesen. - Egy csókért? 
-   Ha megteszed, megtapizhatod a pucér seggem és megcsókollak. - ajánlottam fel vigyorogva. 
-   Megsimogatom a pucér popsid! - emelte ki mosolyogva. - Így sokkal aranyosabb. - mosolygott aranyosan. - És benne vagyok. - bólintott. 
Elmosolyodtam, majd kuncogva álltam lábujjhegyre és csókoltam meg, mire rögtön visszacsókolt és kezét lesimította a hátamon, majd a le a combomon, amíg takart a póló és úgy csúsztatta be a póló alá, miközben simogatott visszafelé, így simított végig csupasz fenekemen egyik kezével, majd a csókot nem megszakítva nyúlt oda a másikkal is és valóban nem markolta meg, egyszerűen simogatta és ezt aranyosnak tartottam. Kuncogva húzódtam el tőle. 
-   Ez jobb mint gondoltam. - vigyorgott, mire elnevettem magam. 
-   Szerintem is. - bólintottam mosolyogva. - Azt hittem, hogy zavarba ejtőbb lesz, de elég természetes érzés volt és fogjuk rá, hogy kellemes is. 
-   Miért, nem volt az? - kérdezte felhúzott szemöldökkel, de kezei még mindig fenekemen pihentek. 
-   De igen, csak nem vagyok ehhez hozzászokva. - rántottam vállat mosolyogva. 
-   Édes vagy. - nevetett, majd elengedett és adott egy alsót. 
Gyorsan magamra húztam, úgy, hogy ne lásson semmit, majd vigyorogva dőltem az ágyára. 
-   Komolyan gondoltad ezt a nyúlseggdarabot? - mutattam fel nevetve a bugyit. 
-   Nyúlseggdarab? - röhögött fel. 
-   Igen. - nevettem. 
-   De nem szedheted le azt a farkincát, mert én azt szeretném, ha felvennéd azt, amikor... - mondta volna, de közbe vágtam. 
-   Louis! - ültem fel rögtön. - Nem. - vágtam rá, majd elnevettem magam. - Ha azt akarom, hogy megdugj, nem lesz rajtam bugyi. Amúgy se értettem soha, hogy a csajok miért aggatnak magukra ilyen csicsás fehérneműt, hogy tetszenek a pasijuknak ha szexelni akarnak vele. Úgy is leveszi. - mondtam, mire Lou elnevette magát. 
-   Van olyan bugyi, amit nem kell levenni, mert szét van vágva ott... - magyarázta volna, mire közbe vágtam. 
-   Jó, akkor most elmondom, hogy én nem fogok kiöltözni a kedvedért. - néztem végig rajta vigyorogva. 
-   És ha veszek neked valami csinit? - kérdezte mosolyogva. 
-   Akkor a te méretedben vedd, mert nem veszem fel. -  rántottam vállat mosolyogva. 
-   Ilyen makacs vagy? - nevetett. 
-   Pontosan. - bólintottam. - És leszek is. 
-   Nem kéne öltöznöd? - kérdezte, miközben kivett egy alsót a táskájából, majd gyorsan felvette a törölközőt nem levéve.
-   De, de nincs kedvem átmenni oda. - motyogtam álmosan. - Nem lehetne, hogy te hozz nekem enni? - vigyorogtam rá. 
-   Nem. - vágta rá. 
-   Jó. - sóhajtottam. - De akkor le kell vennem a ruháidat. - néztem rá. 
-   Az alsóm maradhat, tudtommal nem látja senki és véleményem szerint egy ilyen alsó kényelmesebb, mint amilyen egy bugyi lehet. - magyarázta, mire elnevettem magam. 
-   Számodra biztosan. - nevettem. 
-   Ha felöltözöm és átmegyek veled, akkor felöltözöl? - kacsintott. 
-   Aha. - bólintottam elmosolyodva. 
Louis gyorsan lett készen, majd átosontunk a szobámba. A vacsi elég nyugis volt, mindenki normális volt, de aludni átszöktem Ellie-hez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése